Povinně zveřejňované informace dle zákona č. 106/1999 Sb.

  • 1. Název
    • Obec Lopeník
  • 2. Důvod a způsob založení
    • Obec Lopeník (dále jen obec) vznikla jako územní samosprávná jednotka v souladu s § 1 zákona číslo 128/2000 Sb., o obcích v platném znění ke dni 1.4.2000 a dle § 4 tohoto zákona vystupuje v právních vztazích svým jménem a nese odpovědnost z těchto vztahů vyplývajících. Je tedy právnickou osobou ve smyslu § 18 odst. 2, písm. c) zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku, v platném znění, a to právnickou osobou s plnou právní subjektivitou.
    • Posláním obce je zajištění veřejné správy na svém území, případně výkon státní správy v územním obvodu a za podmínek stanovených zákony (viz zejména hlava sedmá Ústavy ČR, § 14 a § 21 zákona o obcích a organizační řád obecního úřadu).
  • 3. Organizační struktura
    • Starosta obce: Roman Buček
    • Místostarosta obce: Tomáš Kalous
    • Finanční výbor: předseda: Mgr. Jakub Mačák, člen: Ing. Zbyněk Piro, Jaroslav Pomykal 
    • Kontrolní výbor: předseda: Tomáš Dulínek, člen: Štěpán Pomajbík
  • 4. Kontaktní spojení
    • 4.1 Kontaktní poštovní adresa
      • Lopeník 211, pošta Březová 687 67
    • 4.2 Adresa úřadovny pro osobní návštěvu
      • Lopeník 211
    • 4.3 Úřední hodiny
      • Pondělí    8.00 – 16.00 
      • Úterý       8.00 – 16.00
      • Středa      8.00 – 16.00 
      • Čtvrtek    8.00 – 16.00 
      • Pondělí    8.00 – 16.00 
    • 4.4 Telefonní čísla
      • +420 572 646 900
      •  +420 725 415 781
    • 4.5 Čísla faxu
      • fax: +420 572 646 900
    • 4.6 Adresa internetové stránky
    • 4.7 Adresa e-podatelny
    • 4.8 Další elektronické adresy
  • 5. Případné platby lze poukázat
    • na číslo účtu: 10129721/0100
  • 6. IČ
    • 00542245
  • 7. DIČ
    • Obec Lopeník není plátcem daně z přidané hodnoty
  • 8. Dokumenty
  • 15. Úhrady za poskytování informací
    • 15.1 Sazebník úhrad za poskytování informací – ZDE